برگه ی امتحان یک نخبه


من وخدا


http://up.iranblog.com/images/17ehhgdnnznwfn2gp4r8.jpg



نظرات شما عزیزان:

دیووووووووووووووووووووووووووونه
ساعت22:22---19 شهريور 1390
:-))وااااا اااااااای ترکیدم ایول به وبت ایول به مطلبات
خدایی حرف نداشت
اینو جدی میگم
وب خیلی خیلی خیلی قشنگی داری
بی صبرانه میدوم و میرم لینکت میکنم
بازم بیا وبم


علی ع
ساعت14:12---15 تير 1390
سلام نسیبه خانوم

خیلی جالب بود.این قبلا به چشمم نخورده بود

راستش من منبع خاصی ندارم،میگردمو هر چی که نظرمو جلب کرد میذارم تو وبلاگم

میدونی چیه،ما هممون میدونیم که خواهیم رفت،ولی اما .....باور نداریم.

من نمیتونم بفهمم،همه میدونیم که رفتنی هستیم ولی بازم تغیر نمی کنیم.چرا واقعا؟؟؟

من خودم سعی کردم همیشه خوب باشم چون وقتی پدر بزرگ و مادر بزرگمو از دست دادم(خیلی دوسشون داشتم،البته 8 ساله از دستشون دادم)،حس کردم که روزی هم سراغ من میان

به قول دوستان: این روز میتونه فردا باشه یا ......

موفق باشین



فرهاد
ساعت8:30---23 فروردين 1390
دمت گرم

betty
ساعت7:54---23 فروردين 1390
سلام گلم این قسمت واقعا با مزه بود
با هم تبادل لینک کنیم؟
منو لا نام omidلینک کنید بعد بهم خبر بدین شما رو با جه بامی لینک کنم.مرسی دوست عزیز


شاهو
ساعت17:23---18 فروردين 1390
سلام
منم به آقای شوتینگ طلا تبریک میگم


مریم
ساعت17:12---17 فروردين 1390
خیلی باحال بود .
نسیبه جون سر بزن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| سه شنبه 16 فروردين 1390برچسب:,| 18:57 | نسیبه |